جهان اسلام

ادامه فعالیت های مجمع جهانی هیئات و مواکب حسینی در کشور عراق

مجمع جهانی هیئات و مواکب حسینی، وابسته به موسسه جهانی آیت الله العظمی شیرازی در کربلای معلی که در آستانه شهادت حضرت  امام موسی بن جعفر علیهما السلام فعالیت های خود را در کشور عراق آغاز نموده است، به این فعالیت ها ادامه می دهد.

 

مجمع جهانی هیئات و مواکب حسینی، وابسته به موسسه جهانی آیت الله العظمی شیرازی در کربلای معلی که در آستانه شهادت حضرت امام موسی بن جعفر علیهما السلام فعالیت های خود را در کشور عراق آغاز نموده است، به این فعالیت ها ادامه می دهد. 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر آیت الله العظمی شیرازی، مجمع مذکور با ملاقات با مسئولان و اعضای مواکب مستقر در مسیر زائران شهر مقدس کاظمین و همچنین مواکب خدمت رسان مستقر در این شهر مقدس از فعالیت های آنان مطلع گشته و رهنمودهای مرجع عالیقدر آیت الله العظمی سید صادق ح شیرازی مدظله را به آنان ابلاغ می نماید.

برخی از فعالیت های اخیر این مجمع جهانی به شرح زیر است: 

ـ دیدار با مسئولان موکب الامام موسی بن جعفر علیه السلام قاضی الحوائج در مسیر حله به بغداد؛

ـ دیدار با مسئولان و اعضای موکب خدمة الامام موسی بن جعفر علیه السلام در مسیر حله به بغداد؛

ـ بازدید از مجموعه تاریخی، مذهبی و فرهنگی شهر کفل عراق و دیدار با حجت الاسلام شیخ رزاق، مدیر این مجموعه که شامل مرقد پیامبران حضرت ذوالکفل و حضرت یوشع و محل تولد حضرت ابراهیم و مقام امیرمؤمنان حضرت علی علیهم السلام و بناهای تاریخی زمان سلجوقیان است.

 

 

 

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا