جهان اسلام

تامین امنیت زائران با ارسال تدارکات ویژه نظامی به سامرا

سرتیپ عماد الزهیری فرمانده عملیات سامرا از ارسال تدارکات ویژه نظامی جهت تامین امنیت زائران در ایام شهادت حضرت امام هادی علیه السلام خبر داد.

 

سرتیپ عماد الزهیری فرمانده عملیات سامرا از ارسال تدارکات ویژه نظامی جهت تامین امنیت زائران در ایام شهادت حضرت امام هادی علیه السلام خبر داد.

سرتیپ الزهیری طی بیانیه ای ضمن اشاره به تدارکات ویژه نظامی که از سوی وزارتخانه های دفاع و کشور عراق به مقر فرماندهی عملیات سامرا ارسال شده است، افزود: تمام این تدارکات در راستای حمایت زائران گرامی می باشد که خود را پیاده و سواره جهت احیای ایام شهادت حضرت امام هادی علیه السلام به شهر سامرا میرسانند.

وی با اشاره به حضور چندین گردان نظامی و نیروهای اطلاعاتی،  ادامه داد: ما در سریع ترین زمان ممکن ماشین آلات نظامی و نیروهای امنیتی را در تمامی نقاط شهر سامرا و جاده های منتهی به این شهر مستقر نمودیم تا ضریب امنیتی را در این ایام برای زائران و عزداران افزایش دهیم .

در همین راستا نیز سردار قندیل الجبوری فرمانده پلیس استان صلاح الدین در مصاحبه ای خبری عنوان داشت که پلیس استان صلاح الدین با همکاری و رایزنی با فرماندهی عمایات سامرا و نیروهای مدافع از عتبات و مقدسات عراق(الحشد الشعبی) یک طرح امنیتی را به اجرا گذاشتیم.

وی ادامه داد: با همکاری تمامی نیروهای امنیتی مانند پلیس محلی، الحشد الشعبی، اطلاعات، ارتش و نیروهای ویژه نظامی جاده های منتهی به شهر سامرا و علی الخصوص امنیت جاده بغداد- سامرا را در مسیر رفت و برگشت افزایش یافته تا زائران و عزاداران حرم مطهر امامین عسکریین علیهما السلام، با خیالی آسوده به تردد خود ادامه دهند.

 

 

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا