جهان اسلام

ادامه تجمع اعتراضی در مقابل کنسولگری ایران در شهر مقدس کربلا و محکومیت اهانت حکومت ایران به مرجعيت شيعه آیت الله العظمی سید صادق شیرازی و دستگيري فرزند ایشان

تجمع اعتراضی ارادتمندان به مرجعیت در دهمین روز بازداشت آیت الله سید حسین شیرازی، در مقابل کنسولگری ایران در کربلا برگزار شد.

 

تجمع اعتراضی ارادتمندان به مرجعیت در دهمین روز بازداشت آیت الله سید حسین شیرازی، در مقابل کنسولگری ایران در کربلا برگزار شد.

در ادامه اعتراض‌ها به اهانت و هتک حرمت به مقام شامخ مرجعيت شيعه، در شهر مقدس قم توسط وزارت اطلاعات و اطلاعات سپاه ايران، در شهر مقدس کربلا، شیعیان در مقابل کنسولگری ایران تجمع کرده و با در دست داشتن تصاویری از آیت الله سید حسین شیرازی، ضمن محکومیت هتک حرمت مقام شریف مرجعیت، آزادی فرزند آیت الله العظمی شیرازی را خواستار شدند.

در این تجمع که جمعی از بانوان شهر مقدس کربلا نیز حضور داشتند تجمع کنندگان عدم پاسخگویی مسئولین ایران به این هتک حرمت‌ها را خلاف قوانین حقوق بشر توصیف کرده و آزادی بی قید و شرط و سریع ایشان را خواستار شدند.

گفتنی است نیروهای اطلاعات سپاه ایران و وزارت اطلاعات، صبح سه شنبه ۱۵ اسفند ۹۶، با حمله مسلحانه به خودروی مرجعیت شیعه در نزدیکی حرم حضرت معصومه علیها سلام در قم، و اهانت و فحاشی به معظم له، فرزند ایشان آیت الله سید حسین شیرازی را ربوده و به مکانی نا معلوم بردند و با گذشت ده روز هنوز از محل بازداشت، سلامتی و سرنوشت ایشان خبری در دست نیست.

 

 

 

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا