جهان اسلام

فعالیت های اخیر مرکز ارادتمندان مرجعیت در شهر بغداد

مرکز ارادتمندان به مرجعیت شیعه در شهر بغداد، در ضمن فعالیت های روزانه خود پذیرای جمعی از مؤمنان، مسئولان و اعضای هیئت های حسینی بود.

 

مرکز ارادتمندان به مرجعیت شیعه در شهر بغداد، در ضمن فعالیت های روزانه خود پذیرای جمعی از مؤمنان، مسئولان و اعضای هیئت های حسینی بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آیت الله العظمی شیرازی، این میهمانان که به مناسبت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و دهمین سالگرد رحلت آیت الله سید محمد رضا شیرازی قدس سره در این مرکز حضور یافته بودند، از سخنان علی السرای، مدیر این مرکز در خصوص توصیه های آیت الله العظمی شیرازی مدظله بهره مند شدند.

علی السرای ضمن سخنان خود بر وحدت و همبستگی پیروان اهل بیت علیهم السلام و افزایش فعالیت ها در خدمت رسانی به مکتب اهل بیت علیهم السلام تأکید کرد.

در پایان این دیدار نیز برخی از آثار مرجع عالیقدر به میهمانان اهدا شد.

در فعالیتی دیگر مرکز ارادتمندان مرجعیت در برنامه توزیع کمک های انسانی به خانواده های شهدای مدافع از عتبات و مقدسات عراق(الحشد الشعبی) و ایتام که توسط سازمان حمایت از زنان و کودکان أحباب التقی علیه السلام، در بغداد برگزار شده بود، شرکت کرد.

مدیر مرکز ارادتمندان مرجعیت در این خصوص گفت: ما در عمل به توصیه ها و تأکیدات مرجع عالیقدر آیت الله العظمی شیرازی مدظله مبنی بر ضرورت اهتمام و کمک رسانی به خانواده های شهدا، ایتام و نیازمندان، به ارائه کمک های مالی و انسانی به این خانواده ها به همراه سایر سازمان ها و مؤسسات غیر دولتی ادامه خواهیم داد.

وی افزود: کمک رسانی به خانواده های شهدا و برآورده نمودن نیازهای آنان جبرانِ بخش کوچکی از فداکاری های شهدا است که با دفاع از وطن و مقدسات و مردم در برابر تجاوز گروه های جنایتکار خونشان را تقدیم کردند.

علی السرای همچنین در جمع خانواده های حاضر به ایراد سخنرانی پرداخت.

 

 

 

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا