جهان اسلام

بازدید مدیر مرکز روابط عمومی دفتر مرجعیت شیعه در کاظمین از مقر انجمن رؤسای عشایر کشور عراق

مدیر روابط عمومی دفتر مرجعیت شیعه در شهر مقدس کاظمین با مسئولان مجموعه فرسان العراق دیدار کرد. 

 

مدیر روابط عمومی دفتر مرجعیت شیعه در شهر مقدس کاظمین با مسئولان مجموعه فرسان العراق دیدار کرد. 

حجت الاسلام شیخ احمد اللامی، مدیر مرکز روابط عمومی دفتر مرجعیت شیعه آیت الله العظمی سید صادق شیرازی مدظله در شهر مقدس کاظمین، در امتداد فعالیت های این مرکز، در مقر مجموعه فرسان العراق (انجمن رؤسای عشایر عراق) حضور یافته و با برخی از اعضا و مسئولان این مجموعه دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر آیت الله العظمی شیرازی، حجت الاسلام اللامی در این گفتگو با یادآوری دلاوری های عشایر در کنار رهبری آیت الله العظمی میرزا محمد تقی شیرازی قدس سره، در ماجرای انقلاب سال 1920 ملت عراق بر ضد استعمار انگلستان، درباره نقش مهم عشایر در برقراری ثبات و امنیت کشور عراق سخن گفت.

وی در ادامه سخنانش بیان داشت: امروزه ما شاهد هستیم که چگونه کشورهای مستکبر دشمنی خودشان را نسبت به عراق آشکار کرده اند، از این رو نقش عشایر در این برهه از زمان باید پایبندی و تمسک به کتاب خدا و سنت پیامبر اعظم صلی الله علیه وآله و اهل بیت علیهم السلام باشد.

مدیر مرکز روابط عمومی دفتر آیت الله العظمی شیرازی مدظله در شهر مقدس کاظمین، در پایان ضمن ابلاغ سلام و دعای مرجع عالیقدر، پیام معظم له را مبنی بر دفاع از امنیت عراق و عتبات مقدس این کشور و تعظیم شعائر دینی به اعضاء و مسئولین این موسسه منتقل نمود.

 

 

 

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا