جهان اسلام

برگزاری سمیناری در خصوص شخصیت پیامبر اعظم صلی الله علیه وآله از سوی مؤسسه أنوار الجوادین در بغداد

سمیناری با عنوان «شخصیت پیامبر اعظم صلی الله علیه وآله در گفتمان دینی و فرهنگی» در بغداد برگزار شد.

 

سمیناری با عنوان «شخصیت پیامبر اعظم صلی الله علیه وآله در گفتمان دینی و فرهنگی» در بغداد برگزار شد. 

در ایام شهادت پیامبر اکرم صلی الله علیه وآله و در عمل به رهنمودهای مرجع عالیقدر آیت الله العظمی سید صادق شیرازی مدظله مبنی بر شناخت سیره و شخصیت پیامبر مکرم اسلام و پیروی از آن حضرت، مؤسسه أنوار الجوادین علیهما السلام در شهر بغداد پایتخت کشور عراق با حضور جمعی از جوانان مؤمن، سمیناری با عنوان «شخصیت پیامبر اعظم صلی الله علیه وآله در گفتمان دینی و فرهنگی» برگزار کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر آیت الله العظمی شیرازی، این سمینار با تلاوت آیاتی از قرآن کریم توسط یکی از اعضای مؤسسه آغاز شد و با سخنرانی حجت الاسلام شیخ علی العصامی مدیر مؤسسه و حجت الاسلام شیخ حیدر الجبوری ادامه یافت.

سخنرانان ضمن تسلیتِ این رخداد دردناک به محضر امام زمان حضرت مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف، درباره زوایای شخصیتی و تلاش های پیامبر اکرم صلی الله علیه وآله در سازماندهی امور دین و زندگی مسلمانان و آموزه های دینی مانند عبادت، طاعت، همزیستی و اخلاق حسنه برگرفته از فرمایشات آن حضرت، سخنرانی کردند.

این سمینار با دعا برای تعجیل در ظهور امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف و اهدای ثوابِ فاتحه به ارواح علما و شهدای اسلام پایان یافت.

 

 

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا