جهان اسلام

آغاز صدور ویزای اربعین حسینی

صدور ویزای اربعین حسینی از امروز آغاز شد.

 

صدور ویزای اربعین حسینی از امروز آغاز شد.

در پی رایزنی های انجام شده و با هدف برطرف نمودن برخی مشکلات علاقه مندان شرکت در زیارت میلیونی اربعین، سفارت خانه و کنسولگری های عراق در چهار شهر ایران، صدور ویزای اربعین حسینی را آغاز کردند.

از امروز عاشقان حسینی می توانند به سفارت خانه و کنسولگری های عراق در شهرهای تهران، مشهد، کرمانشاه و اهواز مراجعه نموده  پس از طی مراحل قانونی ویزای خود را دریافت نمایند.

مشتاقان شرکت در عزاداری عاشورا در شهر مقدس کربلا نیز می توانند با مراجعه به این مراکز، ویزای کشور عراق را دریافت نموده و برای شرکت در زیارت میلیونی اربعین حسینی مجددا اقدام نمایند.

شایان ذکر است، با تمهیدات بعمل آمده توسط کشور عراق، از ابتدای مهرماه نیز ۱۲ نقطه دیگر در کشور ایران اقدام به صدور ویزا خواهند کرد.

«محسن نظافتی» مدیرکل عتباتِ سازمان حج و زیارت ایران نیز، با اشاره به اینکه قیمت ویزای اربعین حسینی تغییری نیافته است، گفت: نرخ ویزای اربعین حسینی همان ۴۰ دلار در نظر گرفته شده و داشتن مدارک قانونی اعم از گذرنامه و ویزا برای زائران اربعین الزامی است.

هر سال چندین میلیون نفر از محبین و شیعیان «اهل بیت علیهم السلام» با هدف شرکت در زیارت میلیونی اربعین از ایران به عراق سفر می کنند که سالیانه بر تعداد آنها افزوده می شود.

 

 

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا