جهان اسلام

انهدام ۴ کارگاه بمب‌گذاری خودرو و هلاکت ده‌ها داعشی در غرب عراق

نهادهای عراقی از انهدام چندین کارگاه بمب گذاری و هلاکت ده ها تن از سنی های تندروی داعش در حملات هوایی به غرب این کشور خبر دادند.

 

نهادهای عراقی از انهدام چندین کارگاه بمب گذاری و هلاکت ده ها تن از سنی های تندروی داعش در حملات هوایی به غرب این کشور خبر دادند.

اداره اطلاعات نظامی عراق، امروز  ـ دوشنبه ـ با صدور بیانیه ای اعلام کرد که جنگنده های نیروی هوایی با استناد به اطلاعات دریافتی از اداره کل اطلاعات و امنیت، مواضع گروهک تروریستی داعش در شهرستان «راوه» در شمال استان مرزی «الانبار» در غرب این کشور را بمباران کردند.

اداره اطلاعات نظامی عراق در بیانیه خود در این باره تاکید کرد که حمله نیروی هوایی این کشور به مواضع داعش در «راوه» انهدام سه کارگاه بمب گذاری خودرو، سه انبار سلاح و مهمات، شماری خودرو و مقادیری اسلحه و هلاکت دست کم ۱۳ تروریست داعش را در پی داشته است.

از سوی دیگر، هسته رسانه جنگی عراق نیز با صدور بیانیه ای اعلام کرد که جنگنده های نیروی هوایی این کشور با هماهنگی هسته هوایی وابسته به فرماندهی عملیات مشترک، مواضع داعش در غرب شهرستان «حدیثه» در شمال استان «الانبار» را بمباران کردند.

در نتیجه این عملیات نیز یک کارگاه بمب گذاری خودرو به همراه چندین خودروی بمب گذاری شده منهدم شدنده و شماری از عناصر دیگر داعش، در مناطق «الوطا» و «الریحانیه» در شمال غرب دریاچه «حدیثه» به هلاکت رسیدند.

شایان ذکر است، سنی های تندروی داعش بسیاری از مناطق اشغال شده توسط خود را از دست داده که به تازگی موصل نیز به آنها اضافه شده است.

 

 

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا