جهان اسلام

سازمان نفی خشونت : انفجارهای شهر مکه، بیانگر تفکر کورکورانه ی تروریسم است

سازمان جهانی نفی خشونت ـ مسلمان آزاده ـ در بیانیه ای انفجارهای اخیر در شهر مکه مکرمه را محکوم و این اعمال ننگین را بیانگر تفکر کورکورانه تروریسم دانست.

 

سازمان جهانی نفی خشونت ـ مسلمان آزاده ـ در بیانیه ای انفجارهای اخیر در شهر مکه مکرمه را محکوم و این اعمال ننگین را بیانگر تفکر کورکورانه تروریسم دانست.

در بیانیه ی این سازمان که نسخه ای از آن برای خبرگزاری شیعه ویوز ارسال شده آمده است:

انفجارهای اخیر در شهر مکه مکرمه که در آن خانه خدا، کعبه قرار دارد، گویای آن است که گروه های تروریستی، برای رسیدن به اهداف شوم خود، دست به هر کاری میزنند و برای آنها مهم نیست که این اعمال در کجا و در چه مکانی انجام شود .

این بیانیه افزود: این افراد گمراه در آخرین روزهای ماه مبارک رمضان، تصمیم داشتند یکی از مقدسترین مکان ها نزد میلیون ها مسلمان در جهان، یعنی بیت الله الحرام را هدف حملات تروریستی خود قرار دهند که این امر مایه تاسف است.

سازمان جهانی نفی خشونت در ادامه بیانیه خود ضمن اشاره به جنایت های متعدد سنی های تندرو در به خاک وخون کشیدن مردم غیر نظامی در مساجد،کلیساها و حسینیه های سراسر جهان تاکید کرد: به دلیل نبود سدی محکم در مقابل این جنایت های تروریستی، شاهد آن هستیم که گروه های تکفیری این بار شهر مکه مکرمه را با قباحت تمام هدف قرار دادند.

سازمان جهانی نفی خشونت  ـ مسلمان آزاده ـ در پایان بیانیه ی خود از کشورهای عربی و اسلامی و جامعه بین الملل خواست تا با اتحاد و همدلی، با تروریسم که هیچ حد و مرزی نمیشناسد مقابله کنند و منابع فکری و حامیان مالی آنها، خصوصا برخی کشورهای حاشیه جنوبی خلیج فارس را ریشه کن کنند .

 

 

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا