جهان اسلام

محکوم کردن انفجارهای بغداد و بعقوبه از سوی سازمان جهانی نفی خشونت (مسلمان ازاده)

سازمان جهانی نفی خشونت (مسلمان آزاده) طی بیانیه ای انفجارهای خونین در شهرهای بغداد و بعقوبه عراق که منجر به شهادت و زخمی شدن ده ها تن از غیر نظامیان شد را به شدت محکوم کرد.

 

سازمان جهانی نفی خشونت (مسلمان آزاده) طی بیانیه ای انفجارهای خونین در شهرهای بغداد و بعقوبه عراق که منجر به شهادت و زخمی شدن ده ها تن از غیر نظامیان شد را به شدت محکوم کرد.

در بیانیه ی این سازمان جهانی که نسخه ای از آن به دست خبرگزاری شیعه ویوز رسیده است امده :

متاسفانه بار دیگر شاهد انفجارهایی جدید بعد از مدت زمان طولانی در عراق هستیم که همچنان جان و مال و ناموس مردم غیر نظامی و بی دفاع عراق را تهدید میکند.

این بیانیه افزود : طبق گزارشهای رسیده در روزهاى اخیر شهروندان عراقی در شهر بعقوبه ونیز منطقه کرداه بغداد مورد تهاجم تروریستی قرار گرفتند که در این حوادث ، تعداد زیادی از مردم بی دفاع را شهید و زخمی شدند و این درحالیست که اکثر آسیب دیدگان این حوادث خونین زنان و کودکان بودند.

سازمان جهانی نفی خشونت (مسلمان آزاده) در بیانیه خود از جامعه جهانی و سازمانهای حقوق بشری خواست تا با موضع گیری برابر چنین جنایاتی باعث پایان دادن به اعمال تروریستی برخی گروه های مزدور تروریسم مانند داعش شوند و عدم برخورد جدی با تروریسم داعشی باعث انتشار آن در کل جهان در آینده ای نزدیک خواهیم بود .

این سازمان در ادامه بیانیه خود به حوادث تروریستی اخیر در کشورهایی نظیر فیلیپین و انگلیس و مصر اشاره کرد و افزود:

سازمان ما بارها در این موارد به سران کشورها و جامعه جهانی هشدار داده بود که عدم برخورد مناسب با تروریسم باعث سرایت کردن آن به کشورهای خود میشوند و نتیجه ان همان میشود که در کشورهای خاورمیانه مانند سوریه و عراق رخ داده است.

سازمان مسلمان آزاده در پایان بیانیه خود ضمن دعوت کردن از حکومت ها و کشورها برای متحد شدن در برابر تهدیدات تروریستی اعلام کرد که با تمام ملت های زخم خورده از اعمال تروریستی ابراز همدردی میکند و از خداوند منان شفای عاجل را برای مجروحان این حوادث دردناک خواستاریم.

 

 

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا