جهان اسلام

آزادی عضو ارشد گروه تروریستی «سپاه صحابه» دستاورد نائب امام جماعت مکه در پاکستان

همزمان با سفر نائب امام جماعت «مسجد الحرام» به پاکستان، دادگاهی حکم آزادی یکی از سران گروه تروریستی سپاه صحابه را صادر کرد.

 

همزمان با سفر نائب امام جماعت «مسجد الحرام» به پاکستان، دادگاهی حکم آزادی یکی از سران گروه تروریستی سپاه صحابه را صادر کرد.

در پی سفر جنجال برانگیز «صالح بن ابراهیم» ـ نائب امام جماعت کعبه ـ به پاکستان که به منظور شرکت در سالگرد تاسیس یک حزب افراط‌ی موسوم به «جمعیت علمای اسلام» صورت گرفته؛ دادگاهی در پاکستان، طی اقدامی تامل برانگیز دستور آزادی یکی سنی های تندروی سرشناس که از سران گروه تروریستی سپاه صحابه می باشد را، صادر کرد.

این در حالی است که شهادت حداقل چهار شیعه به صورت مستقیم توسط این سنی تندرو، برای دادگاه به طور قطع اثبات شده است.

کارشناسان پاکستانی پیش از این گفته بودند که سفر نائب امام جماعت کعبه و وزیر امور مذهبی عربستان سعودی به پاکستان و حظور آنها در این کشور، سبب تقویت گروه‌های تروریستی خواهد شد.

کارشناسان بر این باورند که علاوه بر این عربستان سعودی در قالب این حظور، مبالغ هنگفتی نیز به گروه‌های تروریستی و سنی های تندرو پرداخت خواهد نمود تا فعالیت های طایفه گرانه خود علیه شیعیان پاکستان و نیز اقدامات تروریستی خود را افزایش دهند.

لازم به یادآوری است، حزب افراطی «جمعیت علمای اسلام» سالگرد تاسیس خود را جشن گرفته و «صالح بن ابراهیم» نائب امام جماعت مسجد الحرام هم گفته که برای شرکت در این سالگرد به پاکستان سفر کرده است.

این سفر در حالی صورت گرفته که چندی قبل مسئولان این حزب افراطی از سران سنی های تندروی «تحریک طالبان پاکستان» در خواست کرده بودند که به آنان ملحق شوند.

 

 

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا