جهان اسلام

گزارش فرمانده پلیس فدرال عراق از برخی فعالیت های این نیروها

فرمانده پلیس فدرال عراق گزارشی از فعالیت این نیروها ارائه کرد.

 

فرمانده پلیس فدرال عراق گزارشی از فعالیت این نیروها ارائه کرد.

فرمانده پلیس فدرال عراق از آزادسازی بیش از ۵۷۵ منطقه مسکونی در سراسر این کشور و به شهادت رسیدن بیش از ۳۲۵ نیروی پلیس در نبرد غرب «موصل» توسط سنی های تندرو، خبر داد.

سپهبد «رائد شاکر جودت» فرمانده پلیس فدرال عراق، ضمن تاکید بر این که قوی ترین سرکردگان و عناصر مسلح داعش و بیشتر تسلیحات آن در بخش قدیمی شهر »موصل» ـ مرکز استان مرزی نینوا در شمال غرب این کشور ـ قرار دارند، خاطر نشان ساخت که شمار زیادی از انبارهای سنی های تندرو منهدم شده و بسیاری از سرکرده های آنان نیز به هلاکت رسیدند.

فرمانده پلیس فدرال عراق با اعلام این که بیش از ۳۲۵ نیروی پلیس در جریان نبرد آزادسازی بخش غربی شهر موصل از اشغال سنی های تندروی داعش به شهادت رسیده اند، افزود: نیروهای پلیس تاکنون بیش از ۵۷۵ شهرستان، بخش و محله را در سراسر کشور عراق از سنی های تندرو، بازپس گرفته اند.

وی همچنین افزود: نخستین همکاری ائتلاف بین المللی، موسوم به ائتلاف مبارزه با تروریسم به رهبری آمریکا، با پلیس فدرال عراق، در جریان نبرد آزادسازی «موصل» بوده است.

فرمانده پلیس فدرال عراق در پایان سخنان خود، ضمن تاکید بر این که پیش از این پروژه های فرقه گرایی و تجزیه این کشور را ناکام گذاشته اند، خاطر نشان کرد: ما همیشه این حق را برای خود محفوظ می دانیم که از کشور خود دفاع نموده و تروریست ها را از آن بیرون برانیم.

 

 

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا