عتبات و اماکن مقدسه

همایش بررسی افکار افراطی داعش در شهر مقدس کربلا برگزار شد

همایش بررسی افکار منحرف و افراطی سنی های داعش در حرم امام حسین علیه السلام در شهر مقدس کربلا برگزار شد.

 

 

همایش بررسی افکار منحرف و افراطی سنی های داعش در حرم امام حسین علیه السلام در شهر مقدس کربلا برگزار شد.

این همایش با نام «لیس فی دین محمد صلی الله علیه و آله» با هدف تحلیل و بررسی اقدام‎های جریان تروریستی داعش و انتشار فیلم‎ و تصاویر جنایت آنان در شبکه‎های اجتماعی، در سال اجتماعات حرم امام حسین علیه السلام، برگزار شد.

حیدر السلامی، رئیس بخش اطلاع‎رسانی آستان مقدس حسینی در این رابطه گفت: فتوا، فرهنگ و تاریخی که داعش در توجیه اقدام‎های جنایتکارانه و وحشیانه خود می‌آورد با روح و حقیقت اسلامی در تضاد است.

وی افزود: پس از بررسی و تحلیل سیره و حقیقت اسلامی متوجه می‎شوید که اقدام‎های داعش هیچ گونه ارتباطی با دین مبین اسلام ندارد.

رئیس بخش اطلاع‎رسانی آستان مقدس حسینی، سنی های تند روی داعش را گروهی جنایتکار توصیف کرد که هیچ ارزش و احترامی برای ارزش‎های اخلاقی و سیره رسول گرامی اسلام، قائل نیست.

وی ادامه داد: یکی از اهداف این همایش برائت امت اسلامی از اقدام‎های وحشیانه داعش است. این جریان تروریستی همواره می‌کوشد که فعالیت‎های خود را به اسلام و مسلمانان منتسب کند.

محمد علی الربیعی، مدیر مرکز جوانان آستان مقدس حسینی نیز گفت: جوانان و دانشجویان دانشگاه‎های کربلا در این همایش حضور داشتند و امیداوریم که چنین مراسم‎هایی در سایر استان‎های عراق نیز برگزار شود.

وی خاطرنشان کرد: جهان در حال مبارزه با افکار و عقاید خطرناک جریان‎های تروریستی است. این افکار منحرف، جوانان را هدف قرار داده و درپی گسترش آن در سراسر جهان است.

 

 

 

 

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا