عتبات و اماکن مقدسه

طرح امنیتی ویژه سامراء در سالگرد شهادت امام حسن عسکری علیه السلام

فرمانده عملیات سامراء از تقویت استقرار نیروها در جاده بغداد به سامراء برای حفظ امنیت مسیر زائرانی که به سمت مرقد امامین عسکریین علیهما السلام برای شرکت در مراسم سالگرد شهادت  امام حسن عسکری 

فرمانده عملیات سامراء از تقویت استقرار نیروها در جاده بغداد به سامراء برای حفظ امنیت مسیر زائرانی که به سمت مرقد امامین عسکریین علیهما السلام برای شرکت در مراسم سالگرد شهادت  امام حسن عسکری علیه السلام شرکت می‌کنند، خبر داد.

به گزارش شیعه ویوز به نقل از رسانه‌های عراق، سرلشکر ستاد «عماد الزهیری» فرمانده عملیات سامراء امروز یکشنبه گفت: ما طرح  امنیتی را برای حمایت از زائران با مشارکت تیپ‌های 313، 314 و 315 وابسته به این فرماندهی در کنار نیروهای مسلح مختلف عراق آماده کرده‌ایم.

وی افزود شهر مقدس سامراء شاهد سرازیر شدن شمار زیادی زائر از داخل و خارج عراق است و این مسئله مستلزم به کارگیری تمام تلاش ها برای موفقیت طرح  امنیتی ویژه این زیارت است.

الزهیری، درباره هماهنگی میان فرماندهی عملیات سامراء و نیروهای امنیتی خاطر نشان کرد: هماهنگی عالی میان دو طرف برقرار است و طرح امنیتی به بهترین شکل در حال اجراست.

۸ ربیع الاول (چهارشنبه ۱۵ آبان) سالروز شهادت امام حسن عسکری علیه السلام است.

هر ساله در چنین روزی سامرا میزبان هزاران زائر در مرقد امام هادی علیه السلام و امام حسن عسکری علیه السلام است و شمار زیادی از زائران از داخل و خارج عراق، عازم شهر سامراء می‌شوند تا با حضور در مرقد امامین عسکریین، عزاداری کنند.

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا