عتبات و اماکن مقدسه

تشرف یک بانوی تایلندی به دین اسلام در حرم مطهر رضوی

یک بانوی جوان تایلندی با حضور در دفتر امور زائران غیر ایرانی آستان مقدس رضوی و با ادای شهادت های سه گانه به دین مبین اسلام مشرف شد.

یک بانوی جوان تایلندی با حضور در دفتر امور زائران غیر ایرانی آستان مقدس رضوی و با ادای شهادهای سه گانه به دین مبین اسلام مشرف شد.

«مالیلا سودانساوو» طی حضورش در این دفتر گفت: در مدتی که با اسلام آشنا شدم چیزی جز محبت و مهرورزی در این دین ندیدم و از صمیم قلب و با مطالعه و تحقیق این دین را پذیرفتم و از این انتخاب بسیار خوشحال هستم.

وی ادامه داد: بین آنچه در رسانه‌ها درباره اسلام مطرح می‌شود با آنچه واقعیت آن است فاصله بسیاری وجود دارد؛ این موضوع زمانی برایم روشن تر شد که رفتار مهربانانه مسلمانان را از نزدیک شاهد بودم.

این بانوی تازه مسلمان، تاکید کرد: دین اسلام زنان را بسیار محترم و دارای عزت می‌داند و حجاب را عاملی برای رسیدن آن‌ها به آرامش، رشد و تعالی بانوان معرفی نموده است.

به گفته وی خانواده اش، با انتخابش مشکلی نداشته اند، چرا که می دانستند بهترین تصمیم را گرفته و راه سعادت و خوش بختی را دنبال می کند.

او که برای اولین بار است به حرم حضرت علی ابن موسی الرضا علیه السلام مشرف شده، می گوید در این حرم احساس راحتی و خوشبختي میکنم.

 

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا