عتبات و اماکن مقدسه

نشست «آمادگی تبلیغی» برای زیارت میلیونی اربعین

 نشست «آمادگی تبلیغی» برای زیارت اربعین در کربلای معلی برگزار شد.

 

 نشست «آمادگی تبلیغی» برای زیارت اربعین در کربلای معلی برگزار شد.

نشست سالانه آمادگی تبلیغی با عنوان یاری حضرت زینب سلام الله علیها از سوی شعبه آموزش و تبلیغات دینی آستان مقدس حسینی،  با مشارکت صدها نفر از اساتید و طلاب حوزه علمیه و مبلغان دینی مرد و زن از استان های مختلف عراق برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آستان مقدس حسینی، «شیخ رائد حیدری» رئیس بخش امور دینی حرم مطهر امام حسین علیه السلام در این نشست گفت: حضرت زینب سلام الله علیها، نقش مؤثر و جایگاه درخشانی در تبیین اهداف و حقانیت نهضت حسینی داشتند.

«فاهم ابراهیمی» از دیگر مسئولان حرم مطهر نیز گفت: این نشست به صورت سالانه و تقریبا همزمان با ورود کاروان اسرای اهل بیت رسول خدا علیهم السلام به شام برگزار می شود.

وی افزود: توصیه های مهمی در مورد برگزاری مراسم زیارت میلیونی اربعین حسینی از سوی شرکت کنندگان در این نشست مطرح شد که از جمله این توصیه ها لزوم حضور مبلغان دینی در مسیر پیاده روی زیارت اربعین و تبلیغ رسالت اهل بیت علیهم السلام در میان زائران و ارائه خدمات مناسب به آنها است.

شایان ذکر است، این آستان مقدس هفته گذشته نیز همایشی برای تبیین آداب و سنت های عشایری صحیح در استان بابل عراق برگزار کرده بود.

 

 

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا