عتبات و اماکن مقدسه

تشرف یک جوان استرالیایی به اسلام در حرم مطهر رضوی

یک جوان استرالیایی شیعه شد.

 

یک جوان استرالیایی شیعه شد.

یکی جوان 34 ساله استرالیایی، پس از 5 سال‌ مطالعه مستمر و بحث و گفت‌وگو با کارشناسان مسلمان، با حضور در آستان مقدس رضوی، به دین مبین اسلام مشرف شد.

این جوان که «جیمز لی بوردمن» نام داشته و دانش آموخته مهندسی آی تی است، درباره این تصمیم گفت: کتاب‌های بسیاری پیرامون اسلام و تشیع مطالعه کردم و با مقایسه اسلام با سایر ادیان دریافتم، حقیقت واقعی دین در اسلام نهفته است و گم شده‌ای که سال‌ها به دنبال آن بودم را پیدا کردم.

وی یکی از وظایف خود را در قبال پذیرش دین اسلام معرفی صحیح این دین به سایرین ذکر کرد و گفت: در اکثر کشورها موج شدیدی علیه اسلام شکل گرفته و همین امر منجر شده تا با راه افتدن تبلیغاتی غیر منصفانه، موانعی بر سر راه معرفی اسلام اصیل در جهان بوجود آید.

 بوردمن تصریح کرد: فقدان درک نسبت به دین اسلام ایجاب می‌کند تا درک و فهم مردم را راجع به این دین بالا برده و اطلاعات درست و نادرست را برای آنان تبیین کنیم.

وی افزود: تفاوت زیادی بین دین مسیحیت و اسلام وجود ندارد، ولی چون انجیل بارها مورد ویرایش قرار گرفته و نظرات چندین نفر در آن ورود پیدا کرده و دچار تحریف شده؛ بنابراین دلیل قطعی برای پذیرش اسلام، ناب بودن و یک دست بودن آیات و روایات معصومین علیهم السلام است.

این دانش‌آموخته رشته مهندسی آی تی که پس از مسلمان شدن نام مبارک «علی» را برای خود برگزید، گفت: انتخاب این نام به واسطه شخصیت بزرگ و فداکار حضرت علی علیه السلام  است.

 

 

 

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا