عتبات و اماکن مقدسه

اولین همایش آستان مقدس عسکریین با محوریت شخصیت امام هادی علیه السلام

آستان مقدس عسکریین علیهما سلام اولین همایش علمی خود را با محوریت شخصیت امام هادی علیه السلام برگزار می کند.

 

آستان مقدس عسکریین علیهما سلام اولین همایش علمی خود را با محوریت شخصیت امام هادی علیه السلام برگزار می کند. 

آستان مقدس عسکریین علیهما سلام در شهر سامرا با صدور بیانیه ای اعلام کرد بنا دارد اولین همایش علمی خود را با اشراف دکتر عادل هادی بغدادی رئیس دانشگاه بغداد و مدیریت دکتر عمران خلیفی رئیس دانشکده پژوهش های قرآنی دانشگاه بابل برگزار کند.

این همایش توسط دانشکده پژوهش های قرآنی و همکاری مرکز تراث سامرا وابسته به آستان مقدس عسکریین علیهما سلام، در تاریخ 19 شعبان سال جاری قمری با شعار امام هادی علیه السلام بوی خوش نبوت و رکن مسالمت، برگزار می شود.

بر اساس این بیانیه، محورهای این همایش عبارتند از: پژوهش های قرآنی و حدیثی، اعتقادی و فقهی،  ادبی و لغوی، فکری و سیاسی، تاریخی و جغرافیایی، تربیتی و اجتماعی، رسانه ای و حقوقی، تحقیق کتب علمای پیشین و آثار تاریخی و گردشگری دینی آستان مقدس. 

این بیانیه در ادامه افزود: شرایط مشارکت در این همایش علمی عبارتند از: رعایت ضوابط تحقیق و مقاله علمی، ارتباط بحث های ارسالی با یکی از محورهای همایش، مقاله های ارسالی نباید کمتر از 20 صفحه باشد. 

گفتنی است، تمام مقاله ها مورد ارزیابی دقیق سیستم ارزیابی الکترونیک قرار می گیرند و نباید پیش از این در همایش یا مجله علمی دیگری منتشر شده باشند. 

مقاله ها باید در دو نسخه بر روی کاغذ A4 به همراه لوح فشرده حاوی مقاله و تحت نرم افزار WORD فونت 14 خط simplified Arabic  به آدرس، عراق، بابل/ حله/ دانشگاه بابل، دانشکده پژوهش های قرآنی و یا به آدرس الکترونیکی [email protected] و یا [email protected] ارسال شوند. 

شایان ذکر است، آخرین زمان ارسال رزومه شرکت کنندگان تا تاریخ 24 اسفند 96 بوده و آخرین زمان ارسال کامل مقاله ها تا تاریخ 31فروردین 97 است.

 

 

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا