عتبات و اماکن مقدسه

مسابقه پژوهشی «امام حسین علیه السلام؛ بستر توسعه انسانی» در کربلا

نخستین دوره مسابقه فرهنگی ـ پژوهشی «بصمة» با شعار «امام حسین علیه السلام؛ بستر توسعه انسانی» در شهر مقدس کربلا برگزار می شود.

 

نخستین دوره مسابقه فرهنگی ـ پژوهشی «بصمة» با شعار «امام حسین علیه السلام؛ بستر توسعه انسانی» در شهر مقدس کربلا برگزار می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی آستان مقدس حسینی؛ در این مسابقه، ادبا، هنرمندان، پژوهشگران و عکاسان می‌توانند آثار هنری، ادبی، پژوهشی و عکس‌های خود با موضوع «امام حسین علیه السلام؛ بستر توسعه انسانی» را برای کمیته برگزارکننده مسابقه در در شهر مقدس کربلا، ارسال کنند. 

«طلال الکمالی» مسئول واحد توسعه منابع انسانی آستان مقدس حسینی در این باره گفت: این مسابقه با هدف تقویت ارتباط مفهوم توسعه با نهضت حسینی، افزایش پشتوانه معرفتی و ادبی قیام تاریخی کربلا و تشویق هنرمندان و پژوهشگران به گسترش و نشر دستاوردهای فکری خود و تقویت مفاهیمی همچون حقوق بشر، ارتباط با یکدیگر، رسانه‌ آزاد، اعتماد به نفس و خودسازی برگزار می‌شود. 

وی در ادامه با بیان برخی از شروط پژوهش ها و فعالیت های هنری قابل پذیرش در این مسابقه، افزود: اولویت با پژوهش هایی است که جنبه کاربردی و عملی داشته و کمیته برگزارکننده مسابقه می‌تواند پژوهش‎های پذیرفته‌شده را منتشرکرده و به صاحبش باز نگرداند. 

الکمالی در پایان گفت:  تمامی آثار ارسالی به این مسابقه از سوی کمیته‌های علمی، فنی و دانشگاهی مورد داوری قرار خواهد گرفت و از سه نفر برتر در هر  بخش در مراسمی که در دی‌ماه سال جاری در شهر مقدس کربلا برگزار می‌شود، تقدیر به عمل خواهد آمد و آثار در آرشیو مسابقه باقی خواهند ماند.

شایان ذکر است، علاقه مندان می تواند برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این مسابقه به پایگاه اطلاع رسانی آستان مقدس حسینی مراجعه نمایند.

 

 

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا