عتبات و اماکن مقدسه

بانوی تازه مسلمان چینی: یقین دارم زمین و تمامى هستى حجت الهى دارد

یک بانوی تازه مسلمان شده چینی به زیارت بارگاه مطهر علوی مشرف شد.

 

یک بانوی تازه مسلمان شده چینی به زیارت بارگاه مطهر علوی مشرف شد.

به گزارش «پایگاه اطلاع رسانی آستان علوی» خانم دکتر «یه مون ها» از کشور چین ـ که به تازگی به دین مبین اسلام و مذهب اهل بیت علیهم السلام گرویده ـ به زیارت بارگاه مطهر علوی مشرف شده و با خادمه های حرم مطهر نیز دیدار وگفتگو نمود.

خانم «رمله الخزاعی» ـ مسئول واحد تبلیغاتی بانوان آستان مقدس علوی ـ در این باره گفت: طی دیداری که با این زائر گرامی داشتیم داستان ایمانش به اسلام را برای ما شرح داده و از سخنانش آشکار بود که ایمانی بسیار عمیق وآگاهانه به «اهل بیت پیامبر علیهم السلام» دارد تا جایی که وقتی از آنها یاد می کند، اشک از چشمانش جاری می شود.

بر اساس این گزارش، خانم «مون ها» طی سخنانی گفت: موضوع مهدویت باعث شد به مذهب «اهل بیت علیهم السلام» ایمان بیاورم و بعد از آنکه یقین پیدا کردم که خداوند متعال در زمین و هستی حجتی دارد؛ ایمان قلبی در درونم حاصل شد و دانستم که پیروی از مذهب تشیع، سعادت دنیا و آخرت را به همراه خواهد داشت.

این بانوی تازه مسلمان چینی در پایان گفت: ایمان ویقین من، تنها از روی عاطفه حاصل نشد؛ بلکه مطالعات و پژوهش های بسیاری در این زمینه انجام دادم و اکنون یقین دارم که مذهب حق را برای خود برگزیدم.

 

 

 

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا