عتبات و اماکن مقدسه

تلاوت قراء عتبات مقدسه عراق در محفل قرآنی پاکستان

یک محفل قرآنی در پایتخت پاکستان برگزار شد.

 

یک محفل قرآنی در پایتخت پاکستان برگزار شد.

در حاشیه چهارمین دوره از جشنواره فرهنگی ـ مذهبی «نسیم بهار» در پاکستان، یک محفل قرآنی با حضور قاریان طراز اول عتبات عراق و کشور پاکستان، در اسلام آباد برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی آستان علوی «سید باقر البخاتی» رئیس هیئت آستان علوی در این دوره از جشنواره «نسیم کربلا» در اینباره گفت: این محفل انس با قرآن با هدف گسترش و ترویج فرهنگ قرآنی و با مشارکت قاریانی از عتبات مقدسه عراق و قراء برجسته پاکستانی برگزار شد.

وی افزود: «سید حسین الحکیم»، قاری آستان مقدس علوی، «صادق الزیدی» قاری آستان مقدس عسکریین، «آکاش حیدر باقری» قاری دانشگاه «الکوثر» اسلام آباد و «نجم مصطفی» و «حسین صاحب» از قاریان برجسته پاکستانی از جمله قراء حاضر در این محفل قرآنی بودند.

«البخاتی» تصریح کرد: این محفل قرآنی با حضور گسترده علاقه‌مندان به تلاوت کلام وحی برگزار شد و در پایان آستان مقدس علوی و دانشگاه الکوثر هدایایی به قاریان شرکت‌کننده اهدا کردند.

لازم به ذکر است، چهارمین جشنواره فرهنگی ـ مذهبی «نسیم کربلا» از روز چهارشنبه، ۹ فرودین‌ماه، به همت آستان مقدس حسینی و با همکاری دانشگاه «الکوثر» پاکستان آغاز شد و آستان‌های مقدس علوی، عباسی و عسکریین نیز در برگزاری این جشنواره همکاری می‌کنند.

 

 

 

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا